ROZPIS ZÁVODU ATLAS ADVENTURE 2017

 

Pořadatel:

Horolezecký klub Atlas Opava, z.s.

Sportovní klub Hasičského záchranného sboru Moravskoslezského kraje

HZS Moravskoslezského kraje

Spolupořadatel:

Česká asociace extrémních sportů, Česká hasičská sportovní

federace, Odborový svaz hasičů

 

Datum: 9. června – 11. června 2017

 

Místo:

Davidův Mlýn – okr. Opava, web www.daviduvmlyn.cz

 

Informace:

Libuše Dobrá, mob. 732 570 780, email: libuse.dobra@gmail.com, hlavní rozhodčí

Zuzana Kroutilová, mob. 777 058 484, email: zuuza@email.cz, ředitelka závodu

Martin Horňák, mob. 728 251 262, email: hornak.martin@centrum.cz, jednatel

Radek Zeman, tel. 950 739 201, mob. 724 178 458, email: radek.zeman@hzsmsk.cz

Další informace sledujte na webu: atlas.opava.cz/adventure

 

Klasifikace závodu:

  • Otevřený závod v extrémních sportech (věk nad 21 let)
  • Mistrovství ČR mládeže do 21 let 
  • Přebor ČR hasičů

 

Závod MČR mládeže je určen pro děti a mládež ve věku od 12-ti do 21-ti let. Otevřený závod v extrémních sportech pro věk od 12 do 120 let. Přebor ČR hasičů je určen profesionálním hasičům a dobrovolným hasičům.

 

Účastníci závodí ve dvojicích (hlídkách) a jejich úkolem je absolvovat jednotlivé etapy závodu v co nejkratším čase a pozbírat co nejvíce bodů. Závod se skládá z těchto disciplín:

  • Orientace: Závodníci se budou pohybovat podle turistické mapy nebo mapy pro orientační běh (mapy dodá pořadatel).
  • Jízda na horském (trekovém) kole: Převážně po vedlejších cestách a v lesním terénu.
  • Lezení na skále: Cesty obtížnosti III.- VI. stupně UIAA (dle kategorií), vše s horním jištěním, které zabezpečují pořadatelé.
  • Voda: Nutná základní dovednost jízdy na lodi, účastníci musí být plavci (kánoe a vesty zajišťuje pořadatel.
  • Ostatní - volné disciplíny: Překvapení pro závodníky.

Soutěžní kategorie:

A - 12-14 let - bez rozlišení (roč. nar. 2005, 2004, 2003) s nesoutěžním doprovodem dospělého (bez startovného)

B - 15-17 let - hoši/dívky/smíšené dvojice se budou hodnotit v kategorii hoši (roč. nar. 2002, 2001, 2000) 

C - 18-21 let - hoši/dívky/mix (roč. nar. 1999, 1998, 1997, 1996)

S - smíšená (mladší 12-ti let v doprovodu dospělého – včetně ročníku 2005)

M – muži, Ž – ženy, X - mixy

H – hasiči (profesionální a dobrovolní)

 

- z kategorií M, H bude vyhlášeno absolutní pořadí

- minimální počet účastníků pro otevření kategorií M, Ž, X, C mix, H jsou tři dvojice, jinak se kategorie slučují

- členové SDH se přihlašují do kategorií H

- pro zařazení do kategorie H je nutno u prezentace předložit služební průkaz nebo potvrzení o členství!

 

Program závodu:

Prezentace:

Pátek 9.6.2017 16:00 – 20:00 Davidův Mlýn,

 

Výklad trati: - Davidův Mlýn. Povinná účast závodníků!

Pátek 9.6.2017 výklad tratě noční etapy – 21:00 – neplatí pro kategorii S

Sobota 10.6.2017 výklad denní etapy 7:00 – 8:00

 

Start: - Davidův mlýn

Pátek 9.6.2017 – start noční etapy v 21:30 – neplatí pro kategorii S

Sobota 10.6.2017 – start denní etapy v 8:00

 

Uzavření trati:

Sobota 10.6.2017 19:00, následuje posezení u táboráku

 

Vyhodnocení:

Neděle 11.6.2017 10:00 (předpokládaný čas)

 

Upozornění:

Závod se uskuteční za každého počasí! Závodu se děti a mládež do 18 let zúčastní jen s písemným svolením rodičů (toto svolení je vybíráno u prezentace). Při prezentaci budou závodníci podpisem stvrzovat seznámení s pravidly, start na vlastní nebezpečí, souhlas s použitím fotografií pořízených při závodě pro prezentaci závodů a souhlas s využitím rodného čísla pro potřeby registrace (ověření registrace) u České asociace extrémních sportů.

 

Přihlášky:

Přihlášky a platby evidujeme pouze v elektronické podobě a aktuální informace najdete na stránkách http://atlas.opava.cz/adventure. Přihláška je platná tehdy, je-li vaše platba (startovné, ubytování, stravné a tričko) zaevidována v platném termínu na našem bankovním účtu a to do 4. 6. 2017.

 

Startovné :

Do 30. 4. 2017:

Kategorie A, B, C a S

Kategorie M, Z, X

Kategorie H

Člen ČAES

250,- Kč/os

350,- Kč/os

350,- Kč/os

Ostatní

500,- Kč/os

700,- Kč/os

350,- Kč/os

 

Po 30. dubnu 2017 se startovné zvyšuje o 200,- Kč za osobu.

 

Startovné zahrnuje: občerstvení na trati, Bivoj párty a technický materiál a technické zabezpečení trati. Členem ČAES se může stát každý bezplatně při elektronické prezentaci s podmínkou uvedení rodného čísla. Odesláním přihlášky udělujete souhlas s využitím rodného čísla pro pořadatele závodu Horolezecký klub Atlas Opava, z.s., který je smí využít pouze k registraci (ověření registrace) u České asociace extrémních sportů.

 

Tričko:

Je možné si objednat při přihlášení do 19. 5. 2017 za cenu 200,-Kč.

 

Stravování:

Sobotní večeři je možné si objednat v přihlašovacím systému u přihlášek do 19. 5 2017 za cenu 80,-Kč. Dále je možné si v přihlašovacím systému objednat sobotní a nedělní snídani v ceně á 60,- Kč. Dále je v místě závodu restaurace. Občerstvení na trati a sobotní večerní opékání je zajištěno.

 

Ubytování:

Je zajištěno v komplexu Davidova mlýna ve třech variantách, rezervované ubytování je nutné uhradit spolu s přihláškou:

  • ve 2-4 lůžkovém pokoji s vlastním soc. zařízením za cenu 250,- Kč/os./noc (do 15 let 50% ceny).
  • ve vlastním stanu s využitím sociálního zařízení v prostorách Davidova mlýna za cenu 130,- Kč/os./noc.
  • v tělocvičně s využitím sociálního zařízení v prostorách Davidova mlýna za cenu 130,- Kč/os./noc.

Platby:

Platbu uhraďte složenkou nebo bankovním převodem na účet: 213461927/0600, variabilní symbol - uveďte číslo hlídky (do poznámky pak za koho platíte). Doklad o zaplacení startovného vezměte k prezentaci. Přihláška a objednávka trička a večeře je závazná po přijetí platby na účet.

Kategorie H: Platí hotově při prezentaci !

 

Příjezd:

Z Opavy směr Otice – Uhlířov – Mikolajice – Melč – Nové Lublice - Kružberk. V obci Kružberk budou informační cedule.

 

Povinná výbava jednotlivce:

Horské nebo trekové kolo, cyklistická přilba, náhradní duše, sedací úvaz + šroubovací karabina 2ks + slaňovací pomůcka, odsednutí či sebejištění, čelová svítilna, min. 0,5 l tekutin, plavky.

Povinná výbava hlídky:

batoh, buzola, lékárnička, pumpa na kolo, telefon (kontakt předat při prezentaci)

Doporučená výbava:

Lezecké boty, magnezium, mapník na kolo, nářadí na kolo, obuv na běhání a dlouhé nohavice na OB, více náhradní obuvi a oblečení - na stanoviště u plavání a lodí vám bude ručník a náhradní suché oblečení či obuv dovezena ve vámi označené a uzavřené tašce, nepromokavá bunda, startuje se za jakéhokoliv počasí!, prostředek proti klíšťatům - na stanovišti u OB bude k dispozici

 

Pravidla:

Pravidla závodu budou zveřejněna a při prezentaci bude vyžadován souhlas s nimi a souhlas se startem na vlastní nebezpečí.